Kurumun-şirketin veya firmanın yetkilendireceği kişi e-devlet üzerinden başvuruyu yapacaktır. ( e-devlet sistemine girdikten sonra telif hakları sertifika yazıldığında sistem yönlendirme yapacaktır.)
Aşağıdaki belgeleri kurum-firma-şirket arşivinde saklayacaktır.
a) Dilekçe,
b) Banka Dekontu,
c) İmza Sirküsü,
ç)Oda Faaliyet Belgesi (Yıl içi) ( Şube ise Merkez faaliyet belgesi de istenir ) d) Ticari Sicil Gazetesi,
e) İşyeri Açma Ruhsatı,
f) Eski Sertifika ( yenileme yapacaklar için ),
g) Kiralama yetki belgesi ( CD, DVD film kiralama işi yapan firmalar için )
h)Vakıf Senedi veya Dernek Tüzüğü ( Dernek ve Vakıf başvurusunda bulunanlar için )
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ ( EN GEÇ )
15 dakika