ESKİŞEHİR İL KÜLTÜR VE TURİZM MÜDÜRLÜĞÜ

Bandrol Başvurusu Nasıl Yapılır?

Bandrol Başvurusu Nasıl Yapılır?

Süreli Olmayan Yayın Bandrolü almak isteyenlerin dikkatine!

14 Temmuz 2012 tarihi itibariyle ülke genelinde geçerli olmak üzere süreli olmayan yayınlara ilişkin bandrol satışları, “Yayımcı Meslek Birlikleri Federasyonunun (YAYFED) İstanbul ve Ankara şubeleri” tarafından gerçekleştirilecektir.
Bu nedenle, 14 Temmuz 2012 tarihinden itibaren bandrol başvurusunda bulunmak isteyenlerin; bandrol otomasyon sistemi (TEHAKSİS) aracılığıyla internet üzerinden başvuru işlemini gerçekleştirmelerini takiben bandrol başvurusuna ilişkin bilgi ve belgeleri kargo yoluyla veya şahsen YAYFED Ankara Şubesine iletmeleri gerekmektedir. YAYFED’e yapılacak başvurular konusundawww.yayfed.orgadresinden veya (0212) 518 00 02 no’lu telefondan detaylı bilgi alınması mümkündür.

 

https://tescil1.telifhaklari.gov.tr/TelifHaklariNet/UyelikKayit/UyelikGiris.aspx?ReturnUrl=%2fTelifHaklariNet

 

 

Sertifika başvuruları:

Kurumun-şirketin veya firmanın yetkilendireceği kişi e-devlet üzerinden başvuruyu yapacaktır. ( e-devlet sistemine girdikten sonra telif hakları sertifika yazıldığında sistem yönlendirme yapacaktır.)

Aşağıdaki belgeleri kurum-firma-şirket arşivinde saklayacaktır.

a) Dilekçe,

b) Banka Dekontu,

c) İmza Sirküsü,

ç)Oda Faaliyet Belgesi (Yıl içi) ( Şube ise Merkez faaliyet belgesi de istenir ) d) Ticari Sicil Gazetesi,

e) İşyeri Açma Ruhsatı,

f) Eski Sertifika ( yenileme yapacaklar için ),

g) Kiralama yetki belgesi ( CD, DVD film kiralama işi yapan firmalar için )